Subskrypcja

Partnerzy
Banery

  

 

 

 

Poszukujemy pracownika na stanowisko opiekuna/konsultanta do Inkubatora Przedsiębiorczości Społecznej w Ełku, prowadzonego w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku”

Aktualności » Poszukujemy pracownika na stanowisko opiekuna/konsultanta do Inkubatora Przedsiębiorczości Społecznej w Ełku, prowadzonego w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku”

2020-05-27 14:02

Stowarzyszenie Adelfi, prowadzące Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku, poszukuje pracownika na stanowisko opiekuna/konsultanta do Inkubatora Przedsiębiorczości Społecznej w Ełku. Praca w biurze w Ełku oraz w terenie ełckim, piskim, oleckim, gołdapskim. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV a adres email: stowarzyszenie@adelfi.pl do 2.06.2020 do godz. 12:00. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Opis stanowiska pracy

  • Miejsce pracy: biuro w Ełku, praca w terenie w powiatach ełckim, piskim, oleckim, gołdapskim;
  • Świadczenie usług informacyjno-konsultacyjnych dla osób zainteresowanych ekonomią społeczną,
  • Organizowanie seminariów tematycznych oraz prowadzenie części z nich;
  • Udzielanie podstawowego doradztwa z zakresu zakładania i prowadzenia podmiotów ekonomii społecznej i ekonomizacji NGO;
  • Udostępnianie infrastruktury IPS, ustalanie harmonogramu korzystania z infrastruktury i nadzór nad użytkowaniem pomieszczeń i sprzętu zgodnie z regulaminem;
  • Nawiązanie współpracy ze szkołami, przygotowanie konspektów lekcji oraz przeprowadzenie ich.

 

Oczekiwania od kandydata/kandydatki:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w zakresie działań w obszarze ekonomii społecznej;
  • Doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
  • Duże zdolności komunikacyjne:
  • Duże zdolności organizacyjne;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Prawo jazdy kat. B i możliwość wykorzystywania samochodu do celów służbowych;
  • Umiejętność obsługi komputera;
  • Terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań.

 

Oferowane

  • Umowa o pracę w wymiarze ½ etatu (zatrudnienie od czerwca 2020);
  • Ciekawa i odpowiedzialna pracę w zmotywowanym i dynamicznym zespole;
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego;
  • Możliwość długofalowej współpracy.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV a adres email: stowarzyszenie@adelfi.pl do 2.06.2020 do godz. 12:00. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Aplikacja powinna być opatrzona następującą klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dokumenty aplikacyjne bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.

Dodatkowych informacji udziela Agnieszka Łask – koordynator projektu pod numerem telefonu: 506 856 717 oraz mailowo: agnieszka.lask@adelfi.pl

 

drukuj

kontakt

Ośrodek Wsparcia 
Ekonomii Społecznej w Ełku

ul. Małeckich 3 lok. 24 (III piętro),
19-300 Ełk
tel. 87/737 78 45
e-mail: owes@adelfi.pl

drukuj
« powrót
Copyright © 2013 - 2024 Adelfi.pl CMS by Quick.Cms
Do góry