Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku zaprasza przedstawicieli przedsiębiorstw społecznych oraz organizacji pozarządowych prowadzących działalność gospodarczą z powiatów ełckiego, giżyckiego, gołdapskiego, oleckiego, piskiego, węgorzewskiego na bezpłatne szkolenie otwarte.
Temat szkolenia:
„Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji”
Termin i miejsce:
24-25.10.2019 (czwartek, piątek), Ełk (Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania – filia w Ełku, ul. Grunwaldzka 1)
Czas trwania szkolenia:
24 października godz. 9:00-16:00 (z przerwami), 25 października godz. 9:00-16:00 (z przerwami)
Zakres tematyczny:
Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta
Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem
Psychologia obsługi klienta – motywacje i problemy klientów
Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w kontakcie z klientem
Standardy obsługi w kontakcie bezpośrednim i pośrednim
Trudne sytuacje w kontaktach z klientami
Obiekcje, reklamacje i zastrzeżenia klienta
Utrzymanie klientów – praktyczne metody budowania i pielęgnowania lojalności
Aby się zgłosić należy do dnia 21 października br. (do godziny 16.00) wysłać formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej na adres: paulina.szczesna@adelfi.pl lub dostarczyć osobiście na adres: Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej, ul. Małeckich 3/24, 19-300 Ełk. Organizator zapewnia wyżywienie oraz materiały dydaktyczne.
ADELFI - Siedziba Stowarzyszenia
oraz adres korespondencyjny:
ul. Armii Krajowej 6/9, 19-300 Ełk
Biuro projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie:
ul. Małeckich 3 lok. 24, 19-300 Ełk,
tel. 87/737 74 82, stowarzyszenie@adelfi.pl