Subskrypcja

Partnerzy
Banery

  

 

 

 

Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji – zapraszamy na szkolenie otwarte

Aktualności » Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji – zapraszamy na szkolenie otwarte

2019-10-10 00:16

Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku zaprasza przedstawicieli przedsiębiorstw społecznych oraz organizacji pozarządowych prowadzących działalność gospodarczą z powiatów ełckiego, giżyckiego, gołdapskiego, oleckiego, piskiego, węgorzewskiego na bezpłatne szkolenie otwarte.

Temat szkolenia:

Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji”

Termin i miejsce:

24-25.10.2019 (czwartek, piątek), Ełk (Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania – filia w Ełku, ul. Grunwaldzka 1)

Czas trwania szkolenia:

24 października godz. 9:00-16:00 (z przerwami), 25 października godz. 9:00-16:00 (z przerwami)

Zakres tematyczny:

  • Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta

  • Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem

  • Psychologia obsługi klienta – motywacje i problemy klientów

  • Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w kontakcie z klientem

  • Standardy obsługi w kontakcie bezpośrednim i pośrednim

  • Trudne sytuacje w kontaktach z klientami

  • Obiekcje, reklamacje i zastrzeżenia klienta

  • Utrzymanie klientów – praktyczne metody budowania i pielęgnowania lojalności

Tryb zgłoszeń:

Aby się zgłosić należy do dnia 21 października br. (do godziny 16.00) wysłać formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej na adres: paulina.szczesna@adelfi.pl lub dostarczyć osobiście na adres: Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej, ul. Małeckich 3/24, 19-300 Ełk. Organizator zapewnia wyżywienie oraz materiały dydaktyczne.

drukuj

kontakt

Ośrodek Wsparcia 
Ekonomii Społecznej w Ełku

ul. Małeckich 3 lok. 24 (III piętro),
19-300 Ełk
tel. 87/737 78 45
e-mail: owes@adelfi.pl

drukuj
« powrót
Copyright © 2013 - 2024 Adelfi.pl CMS by Quick.Cms
Do góry