Informujemy, że w terminie 13 - 17 maja 2019 roku można składać dokumenty rekrutacyjne do Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej w ramach Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku.
Wsparcie jakie oferuje Fundusz Przedsiębiorczości Społecznej to:
Osoby zainteresowane tego typu formą prowadzenia działalności gospodarczej zapraszamy do kontaktu z doradcami OWES w Ełku, którzy krok po kroku przedstawią warunki ubiegania się o dotacje.
Przed przygotowaniem dokumentów należy zapoznać się z Regulaminem projektu wraz z załącznikami, który znajdziecie Państwo na stronie projektu w zakładce dokumenty.
ALOKACJA PRZEWIDZIANA NA FUNDUSZ: 107 miejsc pracy x 24 000 zł = 2 568 000 zł
WAŻNE INFORMACJE:
Do udziału w rekrutacji uprawnione są jedynie te Grupy Inicjatywne (czyli grupy osób fizycznych, osób prawnych lub istniejące przedsiębiorstwa społeczne), które w ramach projektu OWES pozytywnie ukończyły zaplanowaną ścieżkę wsparcia w postaci szkoleń/doradztwa zakończoną wydaniem pozytywnych rekomendacji przez doradcę kluczowego/biznesowego.
Harmonogram rekrutacji do Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej – runda 2/2019:
Nabór wniosków prowadzony jest w godzinach 9.00-14.00 w Biurze Projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku, ul. Małeckich 3 lok. 1, 19-300 Ełk. O dochowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do Biura.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH:
Grupa Inicjatywna ubiegająca się o wsparcie zobowiązana jest do złożenia, w terminie określonym w ogłoszeniu, kompletu dokumentów w wersji drukowanej składającego się z następujących elementów:
Wzory dokumentów znajdują się na stronie internetowej projektu – ścieżka dostępu:
www.adelfi.pl -> OWES Ełk -> Dokumenty (Dokumenty projektowe: Rekrutacja).
Dostęp poprzez link: http://www.adelfi.pl/dokumenty.html
Wszystkie dokumenty muszą być ze sobą trwale spięte w jedną całość (np. zbindowane). Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem (pieczątka nagłówkowa podmiotu - jeśli posiada, sformułowanie „za zgodność z oryginałem”, data oraz podpis osoby potwierdzającej).
Za składanie oświadczeń niezgodnych z prawdą grozi odpowiedzialność w drodze powództwa cywilnego.
Dokumenty rekrutacyjne należy złożyć w jednym egzemplarzu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, w kopercie opisanej według wzoru:
Nazwa Grupy Inicjatywnej ………………………………Nr rekrutacji: 2/2019Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełkuul. Małeckich 3 lok. 1
|
Dokumenty rekrutacyjne złożone przed terminem rozpoczęcia naboru, bądź po terminie jego zakończenia, jak również dokumenty złożone wielokrotnie nie będą podlegać rozpatrzeniu. GI ma możliwość wycofania dokumentów i złożenia ich ponownie, jedynie w przypadku, gdy nie upłynął termin składania dokumentów rekrutacyjnych. Dokumenty złożone po terminie nie będą zwracane GI.
PROCEDURA OCENY WNIOSKÓW REKRUTACYJNYCH:
Procedura oceny dokumentów rekrutacyjnych odbędzie się zgodnie z założeniami § 4
Regulaminu Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej.
Uwaga: Złożenie dokumentów rekrutacyjnych oraz zakwalifikowanie się Grupy Inicjatywnej do Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej nie jest jednoznaczne z przyznaniem dotacji na utworzenie nowych miejsc pracy w nowopowstającym/istniejącym PS. Decyzja o tym, które grupy otrzymają dofinansowanie, zostanie podjęta w oparciu o ocenę wniosków/biznesplanów, które zakwalifikowane grupy będą zobligowane przygotować i złożyć w odpowiedzi na odrębny konkurs o przyznanie dotacji (planowane ogłoszenie w połowie czerwca).
ADELFI - Siedziba Stowarzyszenia
oraz adres korespondencyjny:
ul. Armii Krajowej 6/9, 19-300 Ełk
Biuro projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie:
ul. Małeckich 3 lok. 24, 19-300 Ełk,
tel. 87/737 74 82, stowarzyszenie@adelfi.pl