• Targes.pl
  • KONKURSY DLA EŁCKICH NGO 2018
  • SEJM PRZYJĄŁ ZMIANY W USTAWIE O SPÓŁDZIELNIACH SOCJALNYCH
  • KALENDARZ DZIAŁAŃ ECO STACJA W 2018 ROKU
Subskrypcja

Banery

  

 

 

 

Praca w OWES !

Aktualności » Praca w OWES !

2019-02-12 14:59

Poszukujemy pracowników do projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku” na stanowiska:

  1. Opiekun biznesowy
  2. Opiekun/konsultant Inkubatora Przedsiębiorczości Społecznej w Giżycku
  3. Lider procesu edukacji

 

Opiekun biznesowy – 1/4 etatu

 Opis stanowiska pracy

  • Miejsce pracy: subregion ełcki, tj. powiaty: ełcki, giżycki, olecki, piski, gołdapski, węgorzewski;
  • Wsparcie opiekuna polega na udzielaniu przedsiębiorstwu społecznemu wsparcia merytorycznego w funkcjonowaniu i wzmacnianiu jego potencjału.
  • Wsparcie opiekuna ukierunkowane jest na rozwój przedsiębiorstwa społecznego, jego usług, działań marketingowych i promocyjnych, budowanie wizerunku, pomoc w bieżącej działalności i rozwiązywaniu ewentualnych problemów przedsiębiorstwa, itp.;
  • Opiekun spotyka się z przedsiębiorstwem 2 razy w miesiącu, dodatkowo świadczy doradztwo drogą mailową i telefoniczną.

Oczekiwania od kandydata/kandydatki

  • Wykształcenie wyższe związane z zarządzeniem, marketingiem, prawem, przedsiębiorczością;
  • Doświadczenie w zakresie działań w obszarze ekonomii społecznej;
  • Doświadczenie biznesowe lub na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
  • Duże zdolności komunikacyjne:
  • Duże zdolności organizacyjne;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Prawo jazdy kat. B i możliwość wykorzystywania samochodu do celów służbowych;
  • Umiejętność obsługi komputera.

 

Opiekun/konsultant Inkubatora Przedsiębiorczości Społecznej w Giżycku – 1/2 etatu

 Opis stanowiska pracy

  • Miejsce pracy: biuro w Giżycku, praca w terenie w powiatach giżyckim i węgorzewskim;
  • Świadczenie usług informacyjno-konsultacyjnych dla osób zainteresowanych ekonomią społeczną,
  • Organizowanie seminariów tematycznych oraz prowadzenie części z nich;
  • Udzielanie podstawowego doradztwa z zakresu zakładania i prowadzenia podmiotów ekonomii społecznej i ekonomizacji NGO;
  • Udostępnianie infrastruktury IPS, ustalanie harmonogramu korzystania z infrastruktury i nadzór nad użytkowaniem pomieszczeń i sprzętu zgodnie z regulaminem;
  • Nawiązanie współpracy ze szkołami, przygotowanie konspektów lekcji oraz przeprowadzenie ich.

 

Oczekiwania od kandydata/kandydatki:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w zakresie działań w obszarze ekonomii społecznej;
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie działań w obszarze ekonomii społecznej, w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym oraz organizacjami pozarządowymi;
  • Duże zdolności komunikacyjne:
  • Duże zdolności organizacyjne;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Prawo jazdy kat. B i możliwość wykorzystywania samochodu do celów służbowych;
  • Umiejętność obsługi komputera.

 

Lider procesu edukacji – 1/4 etatu

 Opis stanowiska pracy

  • Miejsce pracy: subregion ełcki (powiaty: ełcki, giżycki, olecki, piski, gołdapski, węgorzewski), biuro w Ełku
  • Tworzenie programów cykli edukacyjnych;
  • Kierowanie procesem grupowym;
  • Kontakty z uczestnikami szkoleń;
  • Nadzór nad Szkołą Liderów Ekonomii Społecznej;
  • Monitorowanie i zgłaszanie zapotrzebowania uczestników szkoleń na inne usługi OWES;
  • Koordynowanie doradztwa specjalistycznego.

Oczekiwania od kandydata/kandydatki:

  • Doświadczenie w planowaniu procesów edukacyjnych lub ścieżek rozwojowych osób indywidualnych lub grup;
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie działań w obszarze ekonomii społecznej, w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym oraz organizacjami pozarządowymi;
  • Duże zdolności komunikacyjne:
  • Duże zdolności organizacyjne;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Prawo jazdy kat. B i możliwość wykorzystywania samochodu do celów służbowych;
  • Umiejętność obsługi komputera.

 

Oferujemy

  • Umowę o pracę;
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w zmotywowanym i dynamicznym zespole;
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego;
  • Możliwość długofalowej współpracy.

 

 

Istnieje możliwość łączenia powyższych stanowisk. Prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres: stowarzyszenie@adelfi.pl do dnia 22 lutego 2019 r. W aplikacji prosimy wskazać, którego stanowiska/stanowisk dotyczy zgłoszenie.

drukuj
drukuj
« powrót
Copyright © 2013 - 2019 Adelfi.pl CMS by Quick.Cms
Do góry