Co zmieniło się w zakresie rozliczeń finansowych w organizacjach pozarządowych w obliczu stanu epidemii? Czy NGO’sy mogą w związku z tym liczyć na jakieś ulgi lub zwolnienie z dotychczasowych obowiązków? Na to i inne pytania odpowiemy sobie podczas naszego pierwszego webinaru, który odbędzie się 27 maja o godz. 16.00.
Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku serdecznie zaprasza przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej z powiatów: piskiego, gołdapskiego, oleckiego, węgorzewskiego, giżyckiego i ełckiego na webinarium „Sprawozdawczość w podmiotach ekonomii społecznej”, na którym krok po kroku wyjaśnimy jak wypełnić/stworzyć dokumenty sprawozdawcze organizacji, tak, by temat ten nie spędzał nam snu z powiek.
Weminar odbędzie się 27 maja w godzinach 16.00 – 17.30. Od 17.30 do 20.00 będzie możliwość skorzystania z dyżuru eksperckiego w zakresie sprawozdawczości finansowej. Poprowadzi je Kinga Wołotkiewicz, wieloletni praktyk w zakresie księgowości w organizacjach pozarządowych.
W celu zgłoszenia należy do dnia 26 maja do godz. 12.00 wypełnić formularz dostępny pod poniższym linkiem:
https://docs.google.com/forms/d/1GEeQXQEMSlgAFVt6jdmCPCNqI8frhkZprUoGq_Pplc0/edit?ts=5ebbc49e
Więcej informacji o webinarze udziela Paulina Zajkowska pod nr telefonu 87 737 74 82 lub mailowo: paulina.zajkowska@adelfi.pl.
ADELFI - Siedziba Stowarzyszenia
oraz adres korespondencyjny:
ul. Armii Krajowej 6/9, 19-300 Ełk
Biuro projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie:
ul. Małeckich 3 lok. 24, 19-300 Ełk,
tel. 87/737 74 82, stowarzyszenie@adelfi.pl