Do 21 marca powiatowe organizacje pozarządowe mogą wybrać swoich przedstawicieli do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego. Jedna organizacja może oddać głos maksymalnie na czterech kandydatów. Zapraszamy do zapoznania się z notkami biograficznymi kandydatów i do udziału w głosowaniu.
Na podstawie uchwały Rady Powiatu Ełckiego nr XI.83.2015 z dnia 29 października 2015 r. w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania PRDPP Zarząd Powiatu Ełckiego ogłasza, co następuje:
1. Rada ma konsultować i opiniować m.in.:
a) projekty strategii rozwoju powiatu ełckiego;
b) projekty pozostałych dokumentów strategicznych i programowych;
c) funkcjonowanie sektora pozarządowego;
d) projekty uchwał i aktów prawa miejscowego dotyczących sfery zadań publicznych z ustawy, w tym rocznego i wieloletniego programu współpracy;
e) wyrażać opinie w sprawach dotyczących zadań publicznych oraz w sprawach rekomendowanych standardów realizacji zadań publicznych.
2. W skład rady wejdzie 8 osób: 4 przedstawicieli sektora pozarządowego, 2 przedstawicieli Rady Powiatu Ełckiego i 2 przedstawicieli delegowanych przez Zarząd Powiatu Ełckiego. Kadencja PRDPP trwa 3 lata.
3. Głosowanie dotyczy 4 z 8 przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (lista kandydatów z notatkami biograficznymi w załączeniu).
4. Głosowanie odbędzie się w terminie od 29 lutego do 21 marca 2016 roku.
5. Otwarte spotkanie z kandydatami z sektora pozarządowego odbędzie się 7 marca o godz. 16:00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego.
6. W okresie głosowania jedna organizacja może oddać jeden głos na maks. czterech kandydatów.
7. Dokument musi być podpisany przez uprawnione do reprezentacji organizacji lub podmiotu osoby.
8. Wypełniony formularz do głosowania należy przesyłać pocztą tradycyjną na adres: Starostwo Powiatowe w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, z dopiskiem „Głosowanie na kandydatów do Powiatowej Rady Pożytku Publicznego” lub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Starostwa Powiatowego (pokój 127) w zamkniętej kopercie.
9. Wyniki wyborów zostaną opublikowane na stronie internetowej Powiatu Ełckiego.
10. Szczegółowych informacji udzielają: Zespół ds. Organizacji Pozarządowych Starostwa Powiatowego w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pokój 390, tel. 87 621 83 47 lub 48, e-mail: ngo@powiat.elk.pl oraz pełnomocnik Starosty ds. innowacji społecznych, pokój 394, tel. 87 621 83 34, patrycja.lapinska@powiat.elk.pl .
Informacja pochodzi ze strony:
Nazwa | Rozmiar | Data | |
formularzdoglosowania.doc | |||
notkikandydatow.doc |
ADELFI - Siedziba Stowarzyszenia
oraz adres korespondencyjny:
ul. Armii Krajowej 6/9, 19-300 Ełk
Biuro projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie:
ul. Małeckich 3 lok. 24, 19-300 Ełk,
tel. 87/737 74 82, stowarzyszenie@adelfi.pl