Poszukujemy pracowników do projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku” na stanowiska:
- Opiekun biznesowy
- Opiekun/konsultant Inkubatora Przedsiębiorczości Społecznej w Giżycku
- Lider procesu edukacji
Opiekun biznesowy – 1/4 etatu
Opis stanowiska pracy
- Miejsce pracy: subregion ełcki, tj. powiaty: ełcki, giżycki, olecki, piski, gołdapski, węgorzewski;
- Wsparcie opiekuna polega na udzielaniu przedsiębiorstwu społecznemu wsparcia merytorycznego w funkcjonowaniu i wzmacnianiu jego potencjału.
- Wsparcie opiekuna ukierunkowane jest na rozwój przedsiębiorstwa społecznego, jego usług, działań marketingowych i promocyjnych, budowanie wizerunku, pomoc w bieżącej działalności i rozwiązywaniu ewentualnych problemów przedsiębiorstwa, itp.;
- Opiekun spotyka się z przedsiębiorstwem 2 razy w miesiącu, dodatkowo świadczy doradztwo drogą mailową i telefoniczną.
Oczekiwania od kandydata/kandydatki
- Wykształcenie wyższe związane z zarządzeniem, marketingiem, prawem, przedsiębiorczością;
- Doświadczenie w zakresie działań w obszarze ekonomii społecznej;
- Doświadczenie biznesowe lub na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
- Duże zdolności komunikacyjne:
- Duże zdolności organizacyjne;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Prawo jazdy kat. B i możliwość wykorzystywania samochodu do celów służbowych;
- Umiejętność obsługi komputera.
Opiekun/konsultant Inkubatora Przedsiębiorczości Społecznej w Giżycku – 1/2 etatu
Opis stanowiska pracy
- Miejsce pracy: biuro w Giżycku, praca w terenie w powiatach giżyckim i węgorzewskim;
- Świadczenie usług informacyjno-konsultacyjnych dla osób zainteresowanych ekonomią społeczną,
- Organizowanie seminariów tematycznych oraz prowadzenie części z nich;
- Udzielanie podstawowego doradztwa z zakresu zakładania i prowadzenia podmiotów ekonomii społecznej i ekonomizacji NGO;
- Udostępnianie infrastruktury IPS, ustalanie harmonogramu korzystania z infrastruktury i nadzór nad użytkowaniem pomieszczeń i sprzętu zgodnie z regulaminem;
- Nawiązanie współpracy ze szkołami, przygotowanie konspektów lekcji oraz przeprowadzenie ich.
Oczekiwania od kandydata/kandydatki:
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w zakresie działań w obszarze ekonomii społecznej;
- Mile widziane doświadczenie w zakresie działań w obszarze ekonomii społecznej, w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym oraz organizacjami pozarządowymi;
- Duże zdolności komunikacyjne:
- Duże zdolności organizacyjne;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Prawo jazdy kat. B i możliwość wykorzystywania samochodu do celów służbowych;
- Umiejętność obsługi komputera.
Lider procesu edukacji – 1/4 etatu
Opis stanowiska pracy
- Miejsce pracy: subregion ełcki (powiaty: ełcki, giżycki, olecki, piski, gołdapski, węgorzewski), biuro w Ełku
- Tworzenie programów cykli edukacyjnych;
- Kierowanie procesem grupowym;
- Kontakty z uczestnikami szkoleń;
- Nadzór nad Szkołą Liderów Ekonomii Społecznej;
- Monitorowanie i zgłaszanie zapotrzebowania uczestników szkoleń na inne usługi OWES;
- Koordynowanie doradztwa specjalistycznego.
Oczekiwania od kandydata/kandydatki:
- Doświadczenie w planowaniu procesów edukacyjnych lub ścieżek rozwojowych osób indywidualnych lub grup;
- Mile widziane doświadczenie w zakresie działań w obszarze ekonomii społecznej, w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym oraz organizacjami pozarządowymi;
- Duże zdolności komunikacyjne:
- Duże zdolności organizacyjne;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Prawo jazdy kat. B i możliwość wykorzystywania samochodu do celów służbowych;
- Umiejętność obsługi komputera.
Oferujemy
- Umowę o pracę;
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w zmotywowanym i dynamicznym zespole;
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego;
- Możliwość długofalowej współpracy.
Istnieje możliwość łączenia powyższych stanowisk. Prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres: stowarzyszenie@adelfi.pl do dnia 22 lutego 2019 r. W aplikacji prosimy wskazać, którego stanowiska/stanowisk dotyczy zgłoszenie.