Stowarzyszenie Adelfi zatrudni osobę na stanowisko Instruktor pracowni handlowej w Centrum Integracji Społecznej AlterCIS.
Wymagania:
· Wykształcenie min. średnie;
· Umiejętność komunikowania się i pracy z różnymi grupami klientów (w tym m.in. z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym);
· Umiejętność pracy w zespole;
· Skrupulatność, komunikatywność;
· Znajomość branży spożywczo – przemysłowej;
· Doświadczenie w handlu, w szczególności w samodzielnym prowadzeniu sklepu;
· Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi;
· Umiejętność organizowania pracy podwładnych oraz pracy własnej;
· Prawo jazdy kat. B;
· Umiejętność współpracy z kontrahentami;
· Biegła obsługa komputera, kasy fiskalnej;
· Znajomość i obsługa programów sprzedażowych;
· Posiadanie aktualnej książeczki sanitarno – epidemiologicznej.
Wymagania dodatkowe:
· Znajomość formalno-prawnych zasad funkcjonowania Centrum Integracji Społecznej;
· Znajomość problematyki bezrobocia i wykluczenia społecznego;
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Instruktora pracowni handlowej:
1. Odpowiedzialność za prowadzenie pracowni handlowej w oparciu o sklep społeczny zgodnie z wymogami ustawowymi i przepisami.
2. Nadzór nad towarem, prowadzenie ewidencji sprzedaży oraz zamawianie towaru.
3. Systematyczna kontrola towarów pod kątem terminu przydatności do spożycia.
4. Realizacja zamówień i kontrola zakupionego towaru.
5. Monitoring bieżącej sytuacji finansowej sklepu.
6. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń zawodowych w zakresie pracowni handlowej dla jej uczestników.
7. Przygotowanie systemu pracy w sklepie, dyżurów, zakresu wykonywanych czynności i podział obowiązków między uczestników.
8. Współpraca z kontrahentami sklepu.
9. Dbanie o dobry wizerunek sklepu i Stowarzyszenia.
10. Udział w przygotowywaniu planu reintegracji społecznej i zawodowej.
11. Stała współpraca z kierownikiem ds. reintegracji zawodowej, społecznej, pracownikiem socjalnym, doradcą zawodowym, psychologiem i innymi instruktorami zawodu Centrum.
12. Sporządzanie list zakupowych i przedkładanie do zatwierdzenia kierownikowi ds. reintegracji zawodowej.
Oferujemy:
· Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony;
· Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole;
· Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
Wymagane dokumenty:
· Życiorys (CV);
· Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie;
· Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, w tym o ukończonych kursach i szkoleniach;
· Kserokopie świadectw pracy;
· Mile widziane rekomendacje/referencje.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych do dnia 7 lutego 2014 r. mailowo na adres stowarzyszenie@adelfi.pl lub złożenie osobiście w biurze AlterCIS w Ełku przy ul. Dąbrowskiego 10 lok. 3U.
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.
Stowarzyszenie Adelfi zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Centrum Integracji Społecznej AlterCIS
Małeckich 3 lok. 16
19-300 Ełk
tel. 87/737 72 43, 690 461 528
e-mail: altercis@adelfi.pl