Stowarzyszenie Adelfi zatrudni osobę na stanowisko animator do realizacji projektu Ośrodek Wspierania Inicjatyw Ekonomii Społecznej w Ełku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zakres obowiązków:
- współpraca nad rozwojem ekonomii społecznej ze społecznością lokalną, w tym z instytucjami, które mają wpływ na sytuację w danym regionie (samorząd lokalny, przedsiębiorcy, organizacje pozarządowe, szkoły itd.)
- wypracowywanie koncepcji wsi tematycznych, ekomuzeów i innych form ekonomizacji działań społecznych;
- udzielanie lokalnym środowiskom wsparcia w zakresie diagnozowania ich potrzeb i tworzenia planów działania;
- wyszukiwanie liderów lokalnych, wspieranie ich w rozwoju umiejętności, szczególnie poprzez narzędzia zawarte w projekcie;
- wspieranie procesu budowy partnerstw oraz działanie na rzecz wzmacniania istniejących partnerstw i innych form współpracy w regionie, które wykorzystują narzędzia ekonomii społecznej;
- osiąganie policzalnych i jakościowych efektów pracy;
- przygotowanie planu pracy z wybranym środowiskiem, zawierającym diagnozę środowiska lokalnego w tym potencjalnych grup docelowych, z którymi animator pracuje lub zamierza pracować, proponowane obszary rozwoju, wskazanie instytucji i osób mogących pełnić rolę lidera lokalnego;
- sprawowanie opieki i monitoringu nad społecznościami, z którą jest wykonywana praca;
- organizacja i prowadzenie spotkań dla środowisk lokalnych;
- uczestnictwo w spotkaniach środowisk lokalnych odpowiednio i w zależności od potrzeb i specyfiki środowiska oraz formy działań animatora;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane pedagogika, psychologia, animacja kultury)
- znajomość tworzenia produktów lokalnych
- doświadczenie w pracy z grupą
- prawo jazdy kat. B
- łatwość nawiązywania kontaktów
- doświadczenie w pracy przy realizacji projektów finansowanych ze środków EFS
- znajomość problematyki bezrobocia i wykluczenia społecznego
- doświadczenie pracy w organizacji pozarządowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- praca na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy i osobisty
- dużą samodzielność działań
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy z profesjonalnym zespołem
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, w tym o ukończonych kursach i szkoleniach;
- kserokopie świadectw pracy;
- mile widziane rekomendacje/referencje.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych do dnia 20 sierpnia 2014 r. mailowo na adres stowarzyszenie@adelfi.pl lub złożenie osobiście w biurze OWIES w Ełku przy ul. Dąbrowskiego 10 lok. 2U.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Stowarzyszenie Adelfi zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Ośrodek Wsparcia
Ekonomii Społecznej w Ełku
ul. Małeckich 3 lok. 24 (III piętro),
19-300 Ełk
tel. 87/737 78 45
e-mail: owes@adelfi.pl