Stowarzyszenie Adelfi zatrudni osobę na stanowisko specjalisty ds. informacji i promocji do realizacji projektu „Ośrodek Wspierania Inicjatyw Ekonomii Społecznej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość zagadnień promocji i informacji projektów finansowanych ze środków EFS;
- Doświadczenie w pracy przy realizacji projektów finansowanych ze środków EFS;
- Wiedza w zakresie formalno-prawnych uwarunkowań funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej i znajomość specyfiki działania tych podmiotów;
- Znajomość problematyki bezrobocia i wykluczenia społecznego;
- Umiejętność komunikowania się i pracy z różnymi grupami klientów (w tym m.in. z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym);
- Praktyczna znajomość pakietów biurowych i programów graficznych w zakresie generowania dokumentów z plikami graficznymi (loga, listowniki, biuletyny itp.);
- Umiejętność redakcji tekstów promocyjnych i informacyjnych;
- Doświadczenie we współpracy z mediami;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Skrupulatność, komunikatywność, kreatywność.
Wymagania dodatkowe:
• Odbyte szkolenia lub kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe, potwierdzone certyfikatami lub równoważnymi dokumentami z zakresu ekonomii społecznej, komunikacji społecznej, public relations, zarządzania informacją, obsługi klienta.
Charakterystyka stanowiska pracy:
- Udzielanie podstawowych informacji klientom OWIES na temat ekonomii społecznej;
- Udzielanie informacji o zakresie oferty OWIES;
- Świadczenie usług informacyjnych bezpośrednio, telefonicznie, mailowo;
- Aktualizowanie strony www;
- Promowanie działań OWIES poprzez opracowywanie informacji nt. działań OWIES oraz regularne przesyłanie ich do mediów i innych interesariuszy;
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z mediami oraz otoczeniem OWIES (samorządy lokalne, jednostki podległe administracji samorządowej, organizacje pozarządowe, podmioty ekonomii społecznej);
- Przygotowywanie narzędzi informacyjno-promocyjnych takich jak newsletter, mailing, biuletyn, ulotki pod kątem ich wykorzystania w promocji produktów i usług PES;
- Organizowanie wydarzeń promujących ekonomię społeczną w Subregionie Ełckim (spotkania informacyjne, warsztaty, targi);
- Organizowanie kampanii informacyjno-promocyjnych dotyczących ekonomii społecznej z wykorzystaniem narzędzi IT;
- Dokumentowanie działań promocyjnych i informacyjnych – artykuły prasowe, ogłoszenia prasowe, informacje na stronach www;
- Samokształcenie w zakresie ekonomii społecznej.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole;
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Możliwość udziału w szkoleniach z zakresu ekonomii społecznej;
- Pracę z doświadczonymi współpracownikami.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV);
- Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie;
- Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, w tym o ukończonych kursach i szkoleniach;
- Kserokopie świadectw pracy;
- Mile widziane rekomendacje/referencje.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych do dnia 20.03.2015 r. mailowo na adres stowarzyszenie@adelfi.pl lub złożenie osobiście w biurze OWIES w Ełku przy ul. Dąbrowskiego 10 lok. 2U.
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.
Stowarzyszenie Adelfi zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.