Stowarzyszenie Adelfi zatrudni osoby na stanowiska specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji ekonomii społecznej oraz specjalisty ds. informacji i promocji do realizacji projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Stanowisko specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji ekonomii społecznej:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Doświadczenie zawodowe w pracach związanych z przygotowywaniem raportów, zestawień i analiz;
- Doświadczenie w pracy przy realizacji projektów finansowanych ze środków EFS;
- Wiedza w zakresie formalno-prawnych uwarunkowań funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej i znajomość specyfiki działania tych podmiotów;
- Znajomość problematyki bezrobocia i wykluczenia społecznego;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Skrupulatność, komunikatywność, kreatywność, umiejętności analityczne.
Wymagania dodatkowe:
• Odbyte szkolenia lub kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe, potwierdzone certyfikatami lub równoważnymi dokumentami z zakresu ekonomii społecznej, komunikacji społecznej, zarządzania informacją, obsługi klienta i innymi z zakresu określonego stanowiska.
Charakterystyka stanowiska pracy:
- Prowadzenie ciągłego monitoringu i ewaluacji ekonomii społecznej w subregionie ełckim w oparciu o opracowane narzędzia;
- Opracowywanie i przekazywanie do koordynatora OWES okresowych raportów z monitoringu ekonomii społecznej w subregionie ełckim;
- Monitorowanie rozwoju lokalnej przedsiębiorczości społecznej służącej zwiększeniu aktywności społecznej i zawodowej osób i rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym;
- Ewaluacja procesu jakości, efektywności wsparcia świadczonego PS, PES i grupom inicjatywnym;
- Dokonywanie analizy wdrażania do polskiego prawa zmian mających wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw społecznych (np. wprowadzania klauzul społecznych, zamówień społecznie odpowiedzialnych, itp);
- Monitorowanie losów klientów OWES i trwałości dotowanych PS;
- Monitoring wdrażania i realizacji Wojewódzkiego Programu Rozwoju Ekonomii Społecznej Warmia i Mazury 2015-2020.
- Udział w spotkaniach zespołu OWES;
- Wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami.
Stanowisko specjalisty ds. informacji i promocji:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość zagadnień promocji i informacji projektów finansowanych ze środków EFS;
- Doświadczenie w pracy przy realizacji projektów finansowanych ze środków EFS;
- Wiedza w zakresie formalno-prawnych uwarunkowań funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej i znajomość specyfiki działania tych podmiotów;
- Znajomość problematyki bezrobocia i wykluczenia społecznego;
- Umiejętność komunikowania się i pracy z różnymi grupami klientów (w tym m.in. z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym);
- Praktyczna znajomość pakietów biurowych i programów graficznych w zakresie generowania dokumentów z plikami graficznymi (loga, listowniki, biuletyny itp.);
- Umiejętność redakcji tekstów promocyjnych i informacyjnych;
- Doświadczenie we współpracy z mediami;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Skrupulatność, komunikatywność, kreatywność.
Wymagania dodatkowe:
• Odbyte szkolenia lub kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe, potwierdzone certyfikatami lub równoważnymi dokumentami z zakresu ekonomii społecznej, komunikacji społecznej, public relations, zarządzania informacją, obsługi klienta.
Charakterystyka stanowiska pracy:
- Udzielanie podstawowych informacji klientom OWES na temat ekonomii społecznej;
- Udzielanie informacji o zakresie oferty OWES;
- Świadczenie usług informacyjnych bezpośrednio, telefonicznie, mailowo;
- Aktualizowanie strony www;
- Promowanie działań OWES poprzez opracowywanie informacji nt. działań OWES oraz regularne przesyłanie ich do mediów i innych interesariuszy;
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z mediami oraz otoczeniem OWES (samorządy lokalne, jednostki podległe administracji samorządowej, organizacje pozarządowe, podmioty ekonomii społecznej);
- Przygotowywanie narzędzi informacyjno-promocyjnych takich jak newsletter, mailing, biuletyn, ulotki pod kątem ich wykorzystania w promocji produktów i usług PES;
- Organizowanie wydarzeń promujących ekonomię społeczną w Subregionie Ełckim (spotkania informacyjne, warsztaty, targi, konferencje);
- Organizowanie kampanii informacyjno-promocyjnych dotyczących ekonomii społecznej z wykorzystaniem narzędzi IT;
- Dokumentowanie działań promocyjnych i informacyjnych – artykuły prasowe, ogłoszenia prasowe, informacje na stronach www;
- Samokształcenie w zakresie ekonomii społecznej.
_________________________________________________________________________________________________________________________
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole;
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Możliwość udziału w szkoleniach z zakresu ekonomii społecznej;
- Pracę z doświadczonymi współpracownikami.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV);
- Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie;
- Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, w tym o ukończonych kursach i szkoleniach;
- Kserokopie świadectw pracy;
- Mile widziane rekomendacje/referencje.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych do dnia 31.10.2015 r. mailowo (skany) na adres stowarzyszenie@adelfi.pl lub złożenie osobiście w biurze OWES w Ełku przy ul. Małeckich 3 lok. 24.
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.
Stowarzyszenie Adelfi zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.