Opis stanowiska pracy
Miejsce pracy: biuro w Ełku, praca w terenie w powiatach ełckim/oleckim/gołdapskim;
Głównymi zadaniami animatora OWES są m. in.:
diagnozowanie potencjału lokalnego środowiska,
inicjowanie spotkań, działań i kontaktów pomiędzy podmiotami działającymi na danym obszarze,
ułatwianie kontaktów, doprowadzenie do lepszego poznania się mieszkańców i tworzonych przez nich grup i środowisk,
animowanie wśród mieszkańców dyskusji dotyczących ekonomii społecznej,
wyszukiwanie i wspieranie liderów lokalnych,
inicjowanie powstawania grup inicjatywnych,
motywowanie grup i środowisk do podejmowania aktywności ukierunkowanych na rozwój ekonomii społecznej, w tym m.in. spółdzielnie uczniowskie, kooperatywy spożywców,
budowanie lokalnych koalicji,
moderowanie sytuacji edukacyjnych w środowisku, itp.
Oczekiwania od kandydata/kandydatki:
Warunek konieczny – minimum 3 lata doświadczenia w świadczeniu usług animacyjnych odnośnie rozwoju lokalnego, tworzenia partnerstw lokalnych;
Duże zdolności komunikacyjne;
Umiejętności pracy w zespole;
Prawo jazdy kat. B i możliwość wykorzystywania samochodu do celów służbowych;
Umiejętność obsługi komputera.
Oferowane
Umowa o pracę w wymiarze 1/2 etatu z możliwością zwiększenia do całego etatu;
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego;
Możliwość długofalowej współpracy.
Prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres: stowarzyszenie@adelfi.pl do dnia 19.02.2021
Ośrodek Wsparcia
Ekonomii Społecznej w Ełku
ul. Małeckich 3 lok. 24 (III piętro),
19-300 Ełk
tel. 87/737 78 45
e-mail: owes@adelfi.pl