Jeśli chcecie wzbogacić swoje CV udziałem w realizacji projektu, w którym partnerami są Urząd Miasta Ełku i Starostwo Powiatowe w Ełku, zapraszamy do zespołu zadaniowego, który na początku września rozpocznie swoje prace.
Zespół zadaniowy będzie się składał z pracowników UM i Starostwa oraz reprezentantów organizacji pozarządowych i mieszkańców. Jego głównym zadaniem będzie wypracowanie podczas 6 spotkań roboczych i pod okiem moderatora regulaminu konsultacji społecznych, koncepcji strony internetowej oraz rekomendacji do stworzenia narzędzia do monitoringu i ewaluacji.
Zgłoszenia do zespołu przyjmujemy telefonicznie: 87/ 737 78 45, mailowo: malgorzata.zajac@adelfi.pl lub osobiście w biurze przy ul. Dąbrowskiego 10 lok. 2U.
Co to za projekt?
Projekt „Ełk konsultuje!” to szansa na poprawę zaangażowania mieszkańców Ełku i całego powiatu ełckiego w lokalną rzeczywistość. Chcemy przekonać zarówno urzędników, jak i pozostałych mieszkańców, że warto ze sobą rozmawiać, dzielić się poglądami, szukać przestrzeni do współpracy, pytać o zdanie.
W ramach projektu odbędą się szkolenia ogólne oraz specjalistyczne mające na celu podniesienie wiedzy z zakresu konsultacji społecznych, powstanie regulamin, procedury i narzędzia do przeprowadzania konsultacji społecznych oraz narzędzie do monitoringu i ewaluacji – oceny efektywności organizowanych konsultacji. Powstanie również strona internetowa służąca konsultacjom, pozwalająca na swobodne wyrażanie zdania mieszkańcom, poprawiająca komunikację między urzędami a lokalną społecznością. Realizację projektu zwieńczy przeprowadzenie modelowych konsultacji społecznych.
Projekt „Ełk konsultuje!” jest współfinansowany ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
ADELFI - Siedziba Stowarzyszenia
oraz adres korespondencyjny:
ul. Armii Krajowej 6/9, 19-300 Ełk
Biuro projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie:
ul. Małeckich 3 lok. 24, 19-300 Ełk,
tel. 87/737 74 82, stowarzyszenie@adelfi.pl