W związku z poszerzaniem oferty Centrum Integracji Społecznej AlterCIS oraz realizacją projektu w ramach programu „ Od wykluczenia do aktywizacji” Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej, Stowarzyszenie ADELFI poszukuje osoby na stanowisko instruktor zawodu w pracowni biurowej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres email : stowarzyszenie@adelfi.pl do 27.05.2020 do godz. 12:00.
Do zadań instruktora będzie należało:
- instruktaż praktyczny uczestników pracowni biurowej w zakresie prac biurowych,
- prowadzenie zajęć praktycznych i teoretycznych w zakresie obsługi podstawowych urządzeń biurowych, kształtowanie umiejętności korzystania z najnowszych nośników technologicznych w programach komputerowych,
- nauka organizacji pracy w przestrzeni biurowej uczestników pracowni,
- dbanie o bezpieczeństwo uczestników podczas zajęć, kształtowanie dobrych relacji między nimi,
- delegowanie obowiązków i koordynowanie pracy uczestników pracowni,
- opracowywanie programów szkoleniowych w ramach pracowni biurowej, udział w opracowywaniu Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego,
- nadzór i monitoring realizacji programów szkoleniowych w pracowni biurowej,
- ewaluacja zdobytych przez uczestników umiejętności z zakresu reintegracji społecznej i zawodowej,
- prowadzenie zajęć reintegracji zawodowej zgodnie z programem szkoleniowym,
- pozyskiwanie i współpraca z instytucjami, przedsiębiorcami w pozyskiwaniu miejsc praktyk,
- organizowanie miejsca odbywania praktyk,
- stała współpracy z kadrą projektu i zespołem Centrum oraz udział w realizacji działań wynikających z procesu reintegracji społeczno-zawodowej uczestników Centrum.
Od kandydatki/kandydata oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego,
- min. rocznego doświadczenia na stanowiskach związanych z obsługą biura, organizacją prac biurowych,
- biegłej znajomość obsługi komputera i co najmniej programów: MS Word, MS Excel oraz sprzętów biurowych (drukarka, fax, skaner, itp.), w tym ich zastosowania i konserwacji,
- dużych zdolności komunikacyjnych,
- dużych zdolności organizacyjnych w zakresie pracy własnej jak i zlecania zadań,
- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących oraz rozwiązywania problemów,
- umiejętności pracy w zespole,
- mile widziane wykształcenie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym i zawodowym, doświadczenie w nauczaniu osób dorosłych.
Oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków,
- pracę w prężnie działającej organizacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres email : stowarzyszenie@adelfi.pl do 27.05.2020 do godz. 12:00. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Aplikacja musi zawierać poniższą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dokumenty aplikacyjne bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
ADELFI - Siedziba Stowarzyszenia
oraz adres korespondencyjny:
ul. Armii Krajowej 6/9, 19-300 Ełk
Biuro projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie:
ul. Małeckich 3 lok. 24, 19-300 Ełk,
tel. 87/737 74 82, stowarzyszenie@adelfi.pl