Subskrypcja

Partnerzy
Banery

  

 

 

 

O NAS

Ełckie Centrum Obywatelskie Stacja od 2015 roku wspiera stowarzyszenia, fundacje oraz osoby chcące rozpocząć działalność w sektorze pozarządowym. Nie inaczej będzie w roku 2018! Zapraszamy serdecznie do korzystania z oferty bezpłatnego wsparcia, które przygotowaliśmy z myślą o ełckich działaczach społecznych.

Co oferujemy?

  • Udostępniamy lokal (ul. Małeckich 3 lokal/ 1) wyposażony w: komputer z dostępem do internetu, drukarka, kopiarka, skaner, telefon oraz biblioteczkę z publikacjami dotyczącymi trzeciego sektora. Jeśli nie macie miejsca na swoje dokumenty, udostępnimy Wam szafkę zamykaną na klucz.
  • Doradzamy w zakresie: pozyskiwania dotacji na działalność organizacji oraz poszukiwania alternatywnych źródeł finansowania Waszych działań, rejestracji/likwidacji w KRS, marketingu, księgowości.  A może poszukujecie drogi do rozwoju organizacji? Chcielibyście poszerzyć zespół, poszukujecie wolontariuszy?  - to także są powody, dla których powinniście się z nami skontaktować!
  • Promujemy działania organizacji pozarządowych - wspieramy w utworzeniu oraz rozpowszechnieniu informacji promocyjnych poprzez umieszczanie ich na stronie internetowej Ełckiego Centrum Obywatelskiego Stacja, wysłanie newslettera oraz mailing.
  • Sieciujemy, wspieramy w kontaktach między działaczami społecznymi - jeśli potrzebujesz partnera do swoich działań, to bardzo możliwe, że posiadamy go w swojej bazie.

Zapraszamy do kontaktu! Czekamy na Was w Ełku przy ul. Małeckich 3/1, pod numerem telefonu: 87 737 74 82 lub pod e-mailem: stacja@adelfi.pl. Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00, jednak istnieje możliwość umówienia się w innych, dogodnych dla Was godzinach. 

Wsparcie ełckich organizacji pozarządowych w ramach Ełckiego Centrum Obywatelskiego Stacja współfinansowane jest ze środków Miasta Ełku.

Pliki do pobrania:  

Porozumienie o współpracy 

Regulamin ECO Stacja

Inkubator Przedsiębiorczości Społecznej 

Oferujemy pomoc organizacjom pozarządowym i przedsiębiorstwom społecznym oraz mieszkańcom w zakresie:

  • wymogów formalno – prawnych zakładania i prowadzenia podmiotów ekonomii społecznej
  • planowania rocznych i wieloletnich budżetów organizacji, w tym tworzenia strategii fundraisingowej
  • konsultowania wniosków projektowych oraz sprawozdań z realizacji projektów
  • organizacji sprzedaży produktów i usług organizacji w ramach działalności odpłatnej statutowej lub gospodarczej
  • konsultowania oraz monitoringu poprawności prowadzenia księgowości w organizacjach
  • tworzenia opisów działalności organizacji oraz promocji ich działań (tworzenie stron internetowych, strategii marketingowych, itp.)
  • pomocy w budowaniu zespołów aktywnych członków oraz zespołów projektowych
  • zarządzania organizacją i projektem
  • pomocy w tworzeniu wniosków mieszkańców w ramach inicjatywy lokalnej
  • organizowaniu spotkań sieciujących i integracyjnych

Katalog wsparcia nie jest zamknięty i zawsze szukamy możliwości odpowiedzi na Państwa potrzeby. Twoja organizacja potrzebuje profesjonalnych ulotek, roll'upa, porady prawnika? Zgłoś się do nas. W Inkubatorze można również skorzystać z darmowego wydruku, komputera oraz zorganizować spotkanie.

 NASZ ZESPÓŁ


Kamila Guzewicz
 - osoba o dużym dorobku artystycznym, nastawionym na animację kulturalną i inicjatywy lokalnej społeczności. Współzałożyciel i animator inicjatyw takich jak: „Podwórko”, „Wakacje z grami”, „Międzypokoleniowa Pieśń Polska”. Animator środowiskowy i inicjator działań lokalnych takich, jak: „Mój Sąsiad”, „Sztuka Cię Szuka”, „Teatr pod moim oknem”. Posiada duże doświadczenie w animacji lokalnej, współpracy międzypokoleniowej, oraz pracy z młodzieżą.

W Stowarzyszeniu pracuje jako animator w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku. Prywatnie współzałożycielka edukacji alternatywnej w Ełku, mama Dominika, właścicielka kundla Bajana i początkująca hodowczyni rybek akwariowych.

  

Małgorzata Zając - absolwentka politologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz podyplomowych studiów z zarządzania i organizacji pomocy społecznej w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku.

W Stowarzyszeniu Adelfi pracuje jako opiekun/konsultant w Inkubatorze Przedsiębiorczości Społecznej w Ełku oraz doradca kluczowy w ramach projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej. Miłośniczka koni i jeździectwa, głęboki oddech łapie przy dobrej książce i tabliczce czekolady. Najlepiej czuje się z głową w chmurach; w świecie poezji lub zupełnie dosłownie…w górach. Pasjonatka absurdów i ironii.

Paulina Zajkowska – Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim, polityki społecznej na Uniwersytecie w Białymstoku oraz podyplomowych studiów z zakresu ekonomii społecznej Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie.

Członek Stowarzyszenia Adelfi, pracownik podstawowy w Ełckim Centrum Obywatelskim. Prywatnie z pasją oddaje się wychowaniu córki. W wolnych chwilach lubi usiąść za maszyną do szycia i tworzyć bardziej lub mniej przydatne drobiazgi. 

Joanna Kłunejko –  absolwentka socjologii na Uniwersytecie Łódzkim. Współpracę z organizacjami pozarządowymi rozpoczęła jako wolontariuszka, następnie pracowała jako koordynatorka projektów społecznych, współpracy z partnerami i pozyskiwania środków na działalność o charakterze lokalnym, regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym w Biurze Rozwoju, Projektów Europejskich i Turystyki Urzędu Gminy Ełk, Stowarzyszeniu STOPA, Fundacji V4SPORT, Stowarzyszeniu Adelfi oraz Fundacji Łąka. W 2013 roku współtworzyła i koordynowała wolontariat na Stadionie Narodowym w Warszawie. Ostatni rok spędziła w USA obserwując współpracę międzysektorową oraz fundraising w kalifornijskich społecznościach lokalnych.

 

 

drukuj
drukuj
« powrót
Copyright © 2013 - 2024 Adelfi.pl CMS by Quick.Cms
Do góry