W coraz większej ilości ogłoszeń o pracę pojawia się sformułowanie: „poszukujemy pracownika z wysokorozwiniętymi zdolnościami interpersonalnymi". Czym one są, po co i jak je doskonalić dowiedzą się Państwo na szkoleniu pt. „Trening umiejętności interpersonalnych (komunikacja interpersonalna, prezentacje i wystąpienia publiczne, zarządzanie sobą w czasie)” organizowanym przez ełcki Ośrodek Wspierania Inicjatyw Ekonomii Społecznej. Szkolenie odbędzie się w dniach 4 - 5 września w Piszu.
Umiejętności interpersonalne to umiejętności społeczne (psychospołeczne) zaliczane do grupy kompetencji miękkich, którymi posługujemy się w relacjach z innymi ludźmi. Służą one przede wszystkim do inicjowania i podtrzymania pozytywnych relacji, ale także do osiągania oczekiwanych celów przez co znacznie podnoszą naszą skuteczność i kompetencje zawodowe, pomagają odnaleźć się na rynku pracy. Zdolności interpersonalne stanowią zbiór cech bezpośrednio wpływających na jakość naszej współpracy z innymi ludźmi zarówno w kontaktach ze współpracownikami, jak i z klientami czy kontrahentami.
Jeśli chcesz podnieść swoje umiejętności w zakresie negocjacji, autoprezentacji, sprawnego komunikowania się, kreowania wizerunku, wystąpień publicznych oraz zarządzania sobą w czasie, zapraszamy na szkolenie do Pisza.
Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych z subregionu ełckiego, korzystających ze wsparcia ośrodków pomocy społecznej, uczestników centrów i klubów integracji społecznej. Organizator szkolenia pokrywa wszelkie koszty uczestnictwa, w tym koszty udziału, dojazdu, noclegu, wyżywienia oraz materiałów szkoleniowych.
Zgłoszenia przyjmujemy do 29 sierpnia w biurze projektu przy ul. Dąbrowskiego 10 lok. 2U w Ełku (formularz można oczywiście wysłać pocztą) lub pod adresem mailowym: tadeusz.penkiewicz@adelfi.pl (skan).
Osoba do kontaktu: Tadeusz Penkiewicz tel. 504025780.
Inkubator Przedsiębiorczości Społecznej STACJA
oraz Ełckie Centrum Obywatelskie Stacja
ul. Małeckich 3 lok. 1,
19-300 Ełk
tel. 87 737 74 82
e-mail: stacja@adelfi.pl